رمان او را - قسمت نوزدهم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت نوزدهم

  • AMIR 181
  • شنبه ۷ مهر ۹۷
  • ۱۹:۴۹

🔹 #او_را ... (۱۹)



🚫 حرفای مرجان رو هزار بار تو سرم مرور کردم ....


یعنی چی ؟؟؟

یعنی همه چی کشک ؟؟ 😣


مرجان میگفت تا همین جاشم زیادی خودمو علاف دنیا کردم!


میگفت باید سعی کنیم بهمون خوش بگذره وگرنه عاقبت هممون خودکشیه !


هممون گرفتار یه معضلیم :

#پوچی !


سرم داشت میترکید ... 

احساس میکردم هیچی نیستم ...

احساس میکردم تا الان دنیا منو گذاشته بود وسط و نگام میکرد و بهم میخندید ...


خدا ....

گاهی برام سوال میشد که چرا منو آفریده ... 

اما حالا فهمیده بودم کاملا بی دلیل ‼️


اه ...

بازم بدنم داغ شد ...


داد میزدم ...

سیگار میکشیدم

قرص آرامبخش ....


امّا هیچ کدوم آرومم نمیکرد .


حتی جواب عرشیا رو هم نمیدادم .


قرصا کم کم اثر میکرد ، احساس گیجی میکردم .

رفتم رو تخت و دیگه هیچی نفهمیدم 💤


صبح با صدای گوشیم چشامو باز کردم .

مرجان بود


- چه عجب! جواب دادی !

از تو بعیده تا این ساعت خواب باشی !


- سلام 😒

از تو هم بعیده این ساعت بیدار باشی !


- حدسم درست بود !

حرفای دیروزم زیادی روت اثر گذاشته! نه ؟


- اصلا حوصله ندارم مرجان 😒


- ترنم

زنگ زدم بهت بگم زیادی به خودت سخت نگیر !

کمکت میکنم توهم مثل خودم کمتر عذاب بکشی 😉


- مرسی ...

ولی بذار چند روزی تو حال خودم باشم ...

بعدش هرکاری خواستی بکن ...


- اینقدر سخت نگیر ترنم ...

همین کارارو کردی که الان این شکلی شدی دیگه 😒


- مگه چه شکلی شدم ؟


- هیچی بابا ... 😅

زیاد به خودت فشار نیار .

فعلا با عرشیا مشغول باش

کم کم درستت میکنم خودم 😉


- باشه ، بای 👋


تا قطع کردم ، عرشیا زنگ زد .


- الو ترنم 😠


- سلام


- سلام و ...

کجایی؟ چرا از دیروز جوابمو نمیدی ؟؟


- حالم خوب نبود عرشیا ...

معذرت میخوام ... 


- همین؟؟ میدونی از دیروز چی کشیدم ...؟ 

تو که میدونی چقدر دوستت دارم لعنتی ...

برای چی باهام اینجوری میکنی؟؟ 😡


- چته تو ؟؟؟ 😡

میگم حالم خوب نبود ...

یادت رفته انگار که هروقت بخوام میتونم این رابطه رو تموم کنم 😠

برای چی هار شدی ؟؟؟ 


- ترنم ؟؟؟

داری با من حرف میزنیا ... 😢

ببخشید خب. مگه چی گفتم ... 

تو که میدونی چقدر روت حساسم و دوستت دارم ...

باور کن کم مونده بود کارم به بیمارستان بکشه

اگه آدرس خونتونو داشتم تا به حال هزار بار اومده بودم اونجا 😢


- پس چه بهتر که نداری ...

همون اول بهت گفتم حالم خوب نبود ؛ واسه چی باز ادامه میدی ؟ 😠


- ببخشید خانومم ...

معذرت ...

چرا حالت خوب نیست ؟

عرشیا فدات شه ...


- لازم نکرده ... 😒


- ترنم 😭

بخدا دوستت دارم 😭

با من اینجوری نکن ....


داشت گریه میکرد 😳

از تعجب زبونم بند اومده بود ...


- داری گریه میکنی ؟؟؟


- چرا نمیفهمی ؟

عشق میدونی چیه ؟

مگه از سنگه دلت ؟؟؟ 😭


بار اولم بود که گریه یه مردو میدیدم ...


- عرشیا معذرت میخوام ازت ...

باورکن از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشتم ...

میخوای الان پاشم بیام پیشت ؟؟


- میای ؟؟ 😢


- آره ، کجا بیام؟ آدرس بفرست ...


"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۲۸۴۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی