رمان او را - قسمت سوم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت سوم

  • AMIR 181
  • جمعه ۳۰ شهریور ۹۷
  • ۲۲:۴۴

🔹 #او_را ... (۳)


شاید توی دنیا هیچ کس مثل من و سعید اینقدر عاشق نبود...

طاقت حتی یه لحظه ناراحتی همدیگرو نداشتیم ...💕


هیچکس حق نداشت به نازدونه ی سعید کوچکترین بی احترامی کنه ...


حتی پسرای دانشگاه هم میدونستن که حق نزدیک شدن به منو ندارن 🚫


دیدن صورت بی روح و رنگ پریدم تو آینه خودم رو هم ترسوند ...

چه برسه به سعید ... 


پس تا نیومده بود باید حسابی به خودم میرسیدم 👗💅💄👌


سریع دست به کار شدم ، کرم و رژلب و خط چشم باریکم کار خودش رو کرد

در عین بیحالی مثل هرروز خوشگل و به قول سعید "جیگر" شدم ... 😉


در حال عوض کردن لباسم بودم که زنگ در به صدا دراومد . 


سریع پله ها رو پایین رفتم و درو باز کردم .


دیدن چهره ی سعید ، حتی از پشت آیفون هم حالم رو خوب میکرد 💕


از در که وارد شد با دیدن من سوتی زد ...


-اوه اوه ، اینو نگاااا

خانوم ما موقع مریضی هم ناز و تکه 😍👌

چه جیگری شدی تو ...


با گفتن "دیوووونه" خودمو تو بغلش انداختم ....


❣ هیچ جا به اندازه ی آغوش سعید برام گرم و امن نبود ...


- آخه وروجک دیشب چقدر بهت گفتم تو این هوای بارونی و سرد پالتو رو از تنت درنیار؟؟

پالتو رو که در آوردی هیچ ، لج کردی شالتم از سرت برداشتی ... 😐

تو که اینجوری منو اذیت میکنی حقته ...

اگه همون دیشب یه دونه میزدم تو گوشت الان حالت خوب بود ....


- عههههه... 😳

سعییید 😒


- کوفت!


- بد 😒


-شوخی میکنم 😊


ولی انصافاً یه چک میخوردی بهتر بود یا الان بخوای بری دو سه تا آمپول بخوری؟؟ 😝


- نخیرشم ، آمپول هم نمیخورم

تو که میدونی من چقدر از آمپول میترسم 😰


- ههههه. مسخره ی لوس... 😀


- لوس خودتیییییی 😝


گاز محکمی از بازوش گرفتم و پله ها رو دو تا یکی بالارفتم و به اتاقم پناه بردم.

سعید هم پشت سرم دوید و وارد اتاق شد و درو بست ...


"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۲۹۷۱
  • آرمیتا
    عالی .
    خیلی خوبه .
    ادامه رو زودتر بذارید
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی