رمان او را - قسمت دوم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت دوم

  • AMIR 181
  • جمعه ۳۰ شهریور ۹۷
  • ۲۰:۲۹

🔹 #او_را ... (۲)



یخچال رو که باز کردم،

میوه بود و آبمیوه و شیر و ... 

هرچیز جز غذا 🍝


پس منظور مامان غذاهای فریزری بود که هر وعده داغ میکنم و میخورم ...

چه دل خوشی داشتم که فکر کردم برای دختر مریضش سوپ پخته 😒


اگر منم یکی از بیمارای مطبش بودم

احتمالاً بیشتر مورد لطف و محبتش واقع میشدم ... 


بعد از خوردن غذا به اتاقم برگشتم، هنوز نیاز به استراحت داشتم ...


📱چشمم به گوشیم که خورد ، تازه یادم افتاد از صبح سراغش نرفتم ...! 


۴۲ تماس 

و ۵ پیامک 

از سعید... 💕


واااای ... من چرا یادم رفته بود یه خبر از خودم به سعید بدم 😣


از پیامک هاش معلوم بود نگرانم شده ، سریع دستمو روی اسمش نگه داشتم و گزینه ی تماس رو زدم ... 


- الو ترنم؟؟

معلومه کجایی؟؟ 

چرا هرچی زنگ میزنم جواب نمیدی؟؟ 😠


- سلام عزیزدلم

خوبی؟

ببخشید خواب بودم ! 


-خواب؟؟ 

تا الان؟؟ 


- باور کن راست میگم سعید ... 

دیشب که با اون وضع برگشتم خونه و خسته رو تخت خوابم برد ،

پنجره اتاق باز مونده بود، 

سرما خوردم 😢

اصلا حال ندارم ... 


- جدی میگی؟؟ 

فدات بشم من

الان میام پیشت ... 


- سعییییید نه 😰

بابا بفهمه عصبانی میشه. 


- از کجا میخواد بفهمه خانومی؟

 مگه اینهمه اومدم ، کسی فهمید؟ 😉


- خب نه 

ولی ...


- ولی نداره که عسلم

یه ربع دیگه پیشتم خوشگلم 

بابای 👋


اعصابم از دست این اخلاق سعید خورد میشد. 

هیچ جوره نمیشد از سر بازش کرد ... 

هرچند دوستش داشتم اما فقط اجازه داشتیم مواقعی که خود مامان یا بابا بودن ،

تو خونه باهم باشیم

اما سعید به این راضی نبود و هروقت که دلش میخواست پیداش میشد ...



"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۳۴۷۶
  • محیا
    فصل دو کی میاد؟؟؟
    سلام
    ما هم منتظریم ...
    #حجاب_افتخار_منه
    سلام رمان اورا عااااااالی هستش فقط بی زحمت فصل دوم رمان اورا را هم زودتر بذارید الان دو سال منتظرم خواهش میکنم رمان اورا فصل دوم رو منتشر کنید🥺🥺🥺
    سلام
    ما هم منتظریم ‌...
    arshia
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    لطفا به من توضیح بدید چگونه **** **** ***رو بخونم
    کی گفته که رمانی با این اسم قراره توی این وبلاگ منتشر بشه ؟؟!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی