رمان او را - قسمت بیست و هشتم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت بیست و هشتم

  • AMIR 181
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷
  • ۱۷:۱۷

🔹 #او_را ... (۲۸)



یه لحظه از خودم بدم اومد ...

احساس کردم خیلی دل سنگ شدم !


- عرشیا ...

من ازت معذرت میخوام ... 😔


- ترنم ...

میخوای ببخشمت ؟؟ 😢


- اره ‼️


- پس نرو ...❗️

تنهام نذار .... 😢

من بی تو وضعم اینه !

بمون و زندگیمو قشنگ کن ...

من خیلی تنهام ....


سرمو انداختم پایین و با انگشتام بازی کردم ...


- ترنم ؟؟؟


چشماشو نگاه کردم ...

دلم آتیش گرفت ...


- باشه ....


- ای جان ... من فدای تو بشم ...

برو خانومم

دیرت میشه ...

برو میگم علیرضا بیاد پیشم 😘


لبخند ملایمی زدم و ازش خداحافظی کردم ...

تو دلم فقط داشتم خودمو فحش میدادم و میرفتم سمت ماشین 😡


💭 (خاک تو سرت 😡

باز خراب کردی 😒

چی چیو باشه ....

خب اگر نمیگفتم باشه که میمرد ...

حالا چندوقت باهاش باشم

حالش که بهتر شد در صلح و صفا تمومش میکنم ...)


سوار شدم و راه افتادم

تازه یاد مرجان افتادم ‼️

گوشیو از عرشیا که گفتم روشن نکرده بودم ‼️

روشن کردم و زنگ زدم بهش


تا گوشیو برداشت شروع کرد فحش دادن

- منو مسخره کردی ؟؟

امروز موندم خونه که خانوم تشریف بیاره ...

هرچی هم زنگ میزنم خاموشه 😡


- مرجان باور کن ...


- مرجان و کوفت 😡

مرجان و درد 😡

خیلی مسخره ای ترنمممم


- بابا تو که خبر نداری چیشده... 😭

ساکت شو بذار حرف بزنم 😭


- ترنم 😳

چت شده؟

چیه؟

سالمی؟؟

بگو ببینم قضیه چیه؟؟


همه چیو با گریه براش تعریف کردم و به زمین و زمون فحش دادم ...


- ای بابا ...

خاک تو سرت ‼️

تو اصلا جنبه دوست‌پسر داشتن نداری ...

یکی هم پیدا میشه دوستت داره اینجوری میکنی!! 😒


- برو بابا ...

کدوم دوست داشتن ؟؟

پسره مریضه ...

آدم سالم مگه اینجوری دیوونه میشه؟؟ 😒


- هه ...

پس یادت رفته با رفتن سعید مثل مرغ پرکنده شده بودی ... 😒


-دیگه اسم سعیدو نیاااااار ....

اَه 😭

ولم کنید بابا ....


- خب حالا گریه نکن ...

اصلا بیا دنبالم امشب بریم خونه شما

خوبه ؟ 😉


- راست میگی؟

مامانت میذاره ؟


- اره بابا . اون از خداشه من خونه نباشم 😒


- ها 😳

عههه ... چیزه ... باشه اومدم ...



"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۳۰۱۸
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی