نگاه خدا :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

🙂🙂
سلام وقت بخیر من این رمان رو از یه کانال که تو شاد هست بر داشتم که اسمشو نمیگم چون میدونم نمیذارن بخاطر همون دست سازنده اش درد نکنه اما اگه ادامه اش رو هم بنویسه خیلی بهتر میشه چون همه منتظرن . و یکی هم اینکه سر سجاد چی اومد که مرد . واقعا برام سوال شده . داستانش یکم چرت بود ولی خوب بود ولی کاش عرشیا صورت ترنم رو پاره نمیکرد . راستی من این رمان رو از دیروز شروع کردم به خوندنش و امروز تموم کردم
سلام
۱. رمان نگاه خدا تحت هیچ شرایطی منتشر نمیشه
چه ادامه داشته باشه و چه نداشته باشه
کامنت های این پست رو هم می‌بندم
۲. سجاد احتمالا از مدافعان حرم بوده.
داستان هم مربوط به سال ۹۴-۹۵ میشه و هم‌زمان با جنگ داعش.
۳. دوماه وقت گذاشتم برای انتشار این رمان و شما دوروزه تمومش میکنید :)
بهار کرمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من خیلی وقت پیش از ** ***** ***** ******** * *** * **** خوندم ** ***
با هشتم رمان خدا در قسمت جستجو بزنین میاد
سلام
حدود ۱۵-۲۰ پارت از این رمان رو قبلا خوندم
متاسفانه ایرادات خیلی زیادی داره
حتی ارزش نداشت بقیه رمان رو بخونم
**رمان نگاه خدا رو اصلا توصیه نمیکنیم**
د
رمان نگاه خدا من تا قسمت سی خوندم میشه پی دی افشو بذارین داخل وب ممنون
سلام
منم تا قسمت ۲۰ خوندم
رمان "نگاه خدا" به هیچ وجه توی این وب منتشر نمیشه!
و خوندنش اصلا توصیه نمیشه
Ghorbani
عالللللللللللللللللییییییی😍😍🤩😜🤯
بدون نام
سلام رمان نگاه خدا خیلى عالى هست من توى کانال شهداى دانش آموز در شاد خوندمش
ناشناس
سلام لطفا رمان ها خوب بزارید
سلام
رمان خوب معرفی کنید که بزاریم توی وب
مریم
میشه به صرت پیدی اف برامون بزارید تا بتونیم زود تر بخونیم تو کانال ایتا دیر دیر می زارن
سلام
ما رمان رو نداریم :)
همتا
سلام. این کتاب را از کجا می توانیم تهیه کنیم ؟
سلام
ما رمان رو نداریم :)
زهرا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من این رومان رو تا قسمت شصت از تو یه کانال در شاد خوندم هر شب دو قسمتش رو میزارن لینک کانال هم الان میدم
*********************************
این کانال هست
سلام
خیلی ممنون
منا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این رمان رمان نگاه خدا نیست
ولی خیلی قشنگه و خوندمش
رمان نگاه خدا هم خیلی خیلی قشنگه و اینکه سارا با مشکلات امیر موافقت کرد تنها مشکل سارا این بود که امیر مثل مامان فاطمش بلایی سرش نیاد
اینم لینک کانالی که رمان نگاه خدا
هر شب ساعت ۱۱ تا۱۲ توش قرار میگیره


@************
سلام
خیلی ممنون
....
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لینک کانال که رمان نگاه خدا رو تو شاد میزاره @************

@************
سلام
خیلی ممنون
کانی
این رمان عالی هستش خیلی احساسی و خوبه اما تو کانال شاد هر شب یه قسمت میزاره خیلی خسته کننده میشه من کاملشو می خواستم اگه میشه بگید از کجا میتونم پیدا کنم
سلام
ما رمان کامل رو نداریم
اگه داشتیم که منتشر میکردیم :)
Sana
سلام من رمان نگاه خدا رو خیلی دوس دارم من توی شاد میخونم ولی خیلی دیر میزارن هر شب یه قسمت میزارن و الان هم به قسمت۴۵ رسیدیم اگه میشه ادامه ی رمان رو برترین
متشکرم
سلام
لینک کانال شاد رو بفرستید لطفاً
ممنون
نرگس
سلام
رمان بسیار زیباییه
من تا قسمت ٣٠ رو خوندم. از شاد خوندمش ولی انقد دیر میذاره کلافه شدم بخدا.
ولی واقعا دوس دارم که رمان رو بخونم
اگه امکانش هست کل قسمت ها رو تو همین لینک بذارین.
سلام
لینک کانال شاد رو بفرستید 
ممنون
آینوش
سلام ببخشید من رمانو پیدا نکردم توی سایتتون چی کار کنم؟
سلام
رمان "نگاه خدا" رو هنوز منتشر نکردیم
(این پست ربطی به رمان نداره!)

اگر منبع این رمان رو پیدا کردید به ما هم اطلاع بدید ...
تارا💖
سلام
این رمان عالیه 💕
فقط کی تمام میشه ؟
و چند فصل هست ؟
و اگر میشه یک لینک‌ مستقیم برای دالود رمان بگزارید 🙏
ممنون 🌟
سلام
قرار نبوده ما این رمان رو منتشر کنیم ...
ولی به زودی از همین وبلاگ منتشر میشه
رمان ها پارت بندی میشن و هر پارت رو میتونید کپی کنید. رمان کامل رو هیچوقت برای دانلود قرار نمیدیم (دلیلش مشخصه)
Hosein
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
رمان **** *** رو می خوام
چنین رمانی وجود نداره که منتشر کنیم.
کی گفته که این رمان قراره اینجا منتشر بشه؟؟!
K
سلام ببخشید چطدری میتونم بخونم ؟
سلام از قسمت «رمان او را» در بالای سایت استفاده کنید
کواکب
اخه قسمت ۴۸میخوام
سلام از قسمت «رمان او را» در بالای سایت میتونید به همه قسمت ها دسترسی داشته باشید
لطفاً کامنت مربوط به پست بفرستید
فاطمه
با عرض سلام لینک دانلود کجاس؟؟؟؟؟؟
سلام
لینک دانلود چی؟
مائده
عالییی هستش اما قسمت قسمت ادمو کلافه می‌کنه
سلام
میتونید رمان چاپی رو بخرید
قسمت قسمت نیست، کامل تره و کلافه نمیکنه 
ASaL
خوبه
کیمیا
سلام خیلی قشنگه تازه دارم میخونم
سلام
ممنون از نظرتون
لطفاً کامنت های رمان رو زیر پست های رمان بفرستین
m1399
سلام
من تو یه کانال می خوندم
در حد یه ۹۲ پارت کم بود
وبی خیلی عالیه
کامل خوندمش وبی اگه میشه
نویسنده اینجا هم بذاره عالی میشه🙃🙂
Khda
عالیه خیلی تاثیر گذار است
من توی یه کانال تو شاد می خونم
سلام
ممنون از نظرتون
لطفاً کامنت های رمان رو زیر پست های رمان بفرستین
Maria
سلام خیلی قشنگه
مخصوصا تکه امیر و سارا
چند پارته
فصل؟
سلام
لطفاً کامنت های رمان رو زیر پست های رمان بفرستین
فعلا یک فصل
Sljjjhvdvg
سلام
خیلی عالییییییییییییی
کن تازه دارم رمان می خونم
خیلی نظرمو جلب کرد
عاللللیییییی🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
سلام
ممنون از نظرتون
کامنت های رمان رو زیر پست های رمان بفرستید لطفاً
M
سلام خیلی زیباست
مرسی از اینکه یه همچین رمان هایی می گذارید
عالییی
سلام
ممنون از نظرتون