رمان او را - قسمت چهل و ششم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت چهل و ششم

  • AMIR 181
  • دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷
  • ۱۷:۴۲

🔹 #او_را ... (۴۶)



فردا دم دمای ظهر بود که گوشیمو روشن کردم .


یکی دو ساعتی گذشته بود که برام sms اومد


عرشیا بود 😳


- اینقدر از من بدت میاد که حتی نیومدی که اگر خواستم بمیرم

برای بار آخر ببینیم ؟؟


پس زنده بود !!


خوب شد دیشب نرفتم ...

وگرنه مجبور میشدم بازم بهش قول بدم که دوباره خودکشی نکنه 😒


جوابشو ندادم

نیم ساعت بعد شروع کرد به زنگ زدن ...


بار پنجم ، شیشم بود که گوشی رو برداشتم.


- الو


- سلام ترنم خانوم !

حالا دیگه اینقدر ازم بدت میاد که ...


- یه بار اینو گفتی 😒


-آها!!

پس پیاممو خوندی و جواب ندادی !

گفتم شاید به دستت نرسیده 😏


- آره ، رسید ، خوندم ، جواب ندادم

فکر نمیکردم اینقدر بی رگ باشی که بازم بهم زنگ بزنی !


-ترنم خجالت بکش !

خاک تو سرت که معنی عشقو نمیدونی !


- عشق؟؟

هه ...

مرده شور این رابطه رو ببره اگه اسمش عشقه !! 😒


- دیشب داشتم میمردم ترنم !

هنوزم حالم خوش نیست !

نمیخوای بیای دیدنم ؟؟


- عرشیا دیروزم گفتم !

دلم نمیخواد ریختتو ببینم 😠


- ترنمم من دوستت دارم ...


- اَه

بس کن !

دیگه بهم زنگ نزن !!


- همین ؟؟

حرف آخرته ؟؟


- آره !


- باشه

پس پاشو بیا واسه تسویه حساب !!


- چی؟؟

تسویه حساب چی اونوقت؟؟ 😳


- خرجایی که برات کردم ...

عشقی که به پات گذاشتم ...

اینهمه بلا که سرم آوردی ...


- خاک تو سرت عرشیا ...

گدا !!

مگه من گفتم خرج کنی؟؟

شماره کارت بفرست پس بدم هرچی خرج کردی 😏

منو از چی میترسونی؟؟؟


- هه ...

نخیر ، ما با پول تسویه نمیکنیم 😉


- منظورت چیه؟؟ 😡


- خودت منظورمو خوب میدونی ...


- خفه شو عرشیا ...

بی شرف 😡


- چرا عصبانی میشی خوشگلم؟؟ 😂

تا فردا همین ساعت وقت داری پاشی بیای

وگرنه متاسفانه اتفاقات خوبی نمیفته ...


- خیلی عوضی ای عرشیا 😡

خیلی بی غیرتی ...


- به نفعته که پاشی بیای ترنم ...


-منظورتو نمیفهمم ...


- عکسایی که ازت دارم رو یادته؟؟

شنیدم بابات خیلی رو آبروش حساسه 😉

اگه میخوای فردا عکسای دخترشو تو گوشی همکارا و دوستاش نبینه ...

تا فردا ظهر وقت داری بیای پیشم گلم 😉

بای بای 👋



"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۳۶۳۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی