رمان او را - فصل دوم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - فصل دوم

  • AMIR 181
  • يكشنبه ۲۰ مهر ۹۹
  • ۲۳:۳۵


بسم الله الرحمن الرحیم 


امروز 20 مهر 1399 هستش

متاسفانه باید بگم که :


فصل دوم منتشر نخواهد شد !!!


دو سالی از انتشار فصل اول رمان می گذره

فصل اول خوشبختانه بازخورد های خوبی

در سایتهای مختلف و شبکه های اجتماعی داشت

و انصافا یکی از بهترین رمان های مذهبی بود


من با خانم افشاری، نویسنده رمان او را ارتباط مستقیم ندارم

رمان او را از طریق یک کانال

(که اسمش رو نمیگم)

منتشر می شد


پست های اون کانال بعد از ویرایش

و رفع ایرادات نگارشی توی این وبلاگ منتشر می کردم


بعد از انتشار فصل اول ، خانم افشاری توی کانال ***

درباره این که چرا سجاد و ترنم

با هم ازدواج نکردن توضیحاتی داد

خلاصه ش این که :

" .. این اتفاق باعث می شد که دختران مذهبی در انتخاب همسر پرتوقع شوند .."


و بعد درباره مشکلات و چالش ها برای ادامه رمان توضیح دادند



احتمالا مهم ترین علت نوشته نشدن فصل دوم

اتفاقات آخر رمان بود

و نمیشد داستان رو طوری ادامه داد

که با آموزنده و مفید باشه

و چون امکان ویرایش فصل اول وجود نداشت

نگارش فصل دوم به مشکل خورده



دوباره میگم من با نویسنده ارتباط ندارم

نگارش فصل دوم احتمالا به مشکل خورده

و فصل دوم رمان او را منتشر نخواهد شد



پ.ن : داستانی که در وبلاگ " از جنس خاک " منتشر شده

رمان کامل نیست !

کتاب " او را ... " که دو سه ماهی هست

که اینترنتی فروخته میشه

بسیار کامل تر از نسخه الکترونیکی هستش

و جزئیات بسیار بیشتری داره

لینک خرید کتاب به زودی اعلام میشه ...

  • نمایش : ۱۰۷۶۰
  • احسان نجاریان
    ‌کتاب عالی بود چند بار خوانده اگ
    امیر
    بگید از کجا میتونم پی دی اف کاملشو دان کنم
    سلام
    ما هیچ‌وقت pdf رمان‌ها رو منتشر نمی‌کنیم

    فاطمه
    سلام من رمان او را در یک کانال از ایتا خوندم و کامل بود و به نظرم جایی برای ادامه دار تر شدن نبود البته نمیدونم شما در این سایت چطور گذاشتین و آیا کامل گذاشتین یا خیر
    سلام
    رمان کامل همینه. ۱۳۳ پارت.
    منم نظرم اینه که امکان ادامه دادن نبوده
    ولی خود نویسنده بعد از انتشار فصل اول گفته بودن که فصل دو داره نوشته میشه
    باران
    من تازه تمومش‌کردم ‌رمان ‌رو منتظر م‌ادامش‌بیاد‌ولی واقعا کادر درستی‌نیست ‌یه ‌کاری‌رو نیمه تموم ‌بزارن‌و برن‌رمان اورا یکی از بهترین رمان هایی است که خوندم
    محیا
    خوشگل بود اما فصل دوم بیاد دیگه چقد انتظار
    سلام
    سه ساله منتظریم و هیچ خبری نیست
    دیگه باید فصل اول رو فرض آخر فرض کنیم
    ف
    چرا اینجوری نصفه نیم گذاشتین من فصل اول رو خوندم فصل دوم رو می خوام
    سید علی
    سلام نویسنده این کتاب خانم محدثه افشاری اکمل هستن من کتاب ایشونو خریدم از دسته کتاب های حیات برتر هستش
    و منتظر سری دومش که تا بیاد کتابشو تهیه میکنم
    سلام سه سال پیش هم گفته شد که به زودی سری دوم منتشر میشه ...
    مریم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام تو ایتا این کانال
    ***************
    داره رمان را با نام ترنم و بدون ذکر نویسنده و با برچسب کپی حرام منتشر میکنن.به مدیرش میگم چرا کپی ممنوع کردی میگه دوست دارم
    سلام
    ممنون که اطلاع دادید
    رمان از همین وبلاگ کپی شده ، منبع ذکر نشده ، اسم نویسنده حذف شده ، اسم رمان تغییر کرده و بخشی از رمان هم حذف شده !
    کلا زده رمان رو ترکونده دیگه
    من تمام پارت های رمان رو گزارش کردم و به ادمین کانال پیام دادم.
    امیدوارم رمان از کانال حذف بشه یا ادیت بشه
    شما هم گزارش کنید (با توضیح کامل)
    متاسفانه فعلا کار دیگه ای نمیشه کرد.
    .
    رمان اورا فصل دوم رو از کجا میتونیم تهیه کنیم ؟؟
    سلام
    توضیح دادم که
    نوشته نشده
    .
    اصلا دلیل منطقی نبود
    من خیلی این رمان رو دوست داشتم
    ایشون ک همین جوری نمیتونن ی رمان نصفه رو بدن بیرون بعد جوونای مردم رو منتظر ادامش بزارن
    ادم یا ی کاری رو شروع نمیکنه یا اگ بکنه تموم میکنه
    سلام
    موافقم 👍
    ولی همین هم از بهترین رمان های مذهبی محسوب میشه انصافا
    نفس
    ببخشید کتاب این کتاب کامله یا مثل نسخه الکترونیکی هستش
    کتاب چاپی از کتاب الکترونیکی خیلی کامل تره
    ولی اصل قضیه همینه
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی