رمان او را - قسمت هفدهم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت هفدهم

  • AMIR 181
  • جمعه ۶ مهر ۹۷
  • ۲۳:۰۹

🔹 #او_را ... (۱۷)



شب حسابی به خودش رسیده بود.

البته منم کم نذاشته بودم ، اونقدری که همه با چشمشون دنبالم میکردن ...


شب هر دومون از خودمون گفتیم .

عرشیا تا میتونست زبون ریخت و منو خندوند 😂


واقعاً چهره جذابی داشت ...

چشمای طوسی ؛

موهای مشکی که همیشه یه حالت خیلی شیکی بهشون میداد ؛

بینی باریک و بلند و ته ریش

یه چهره ی مردونه و جذاب ...


با این حال به پای خوشگلی و جذابیت من نمیرسید ...😌


عرشیا اونقدر اون شب صحبت کرد که حتی اسم بچه هامونم مشخص کرد !!


قبل خداحافظی یه جعبه کوچیک و خوشگل گذاشت جلوم .


- این چیه ؟؟


- یه هدیه ناقابل برای باارزش ترین فرد زندگیم ... 🎁


- یعنی برای من ؟؟ 😳


- مگه من باارزش تر از توهم تو زندگیم دارم عروسک ؟؟ 😉

 

-:وای ممنونم عرشیا ...


- قابل شمارو نداره خانومی 😉

حالا نمیخوای بازش کنی ؟؟


- چرا 😉


با دیدن گردنبند برلیان ظریف و خوشگل داخل جعبه چشام برق زد 😍


- وااااایییی ....

عرشیا ... این برای منه ؟؟؟

چقدرررر نازه ....

وای ممنونم ...


- خواهش میکنم عزیزم ...

قیمتش یه بوس میشه 😊


- بی ادب لوس 😠

نخواستم اصلاً ...


- شوخی کردم بابا .... 

یعنی تو یه بوسم نمیخوای به ما بدی ؟؟؟


- عرشیا ! یادت نره که این رابطه ، کوتاه مدت و امتحانیه 😡


- باشه بابا ... نده ... فقط با این حرفات دلمو نلرزون ...


لطفا😞


- تقصیر خودته ...

کی تو دیدار اول چنین حرفی میزنه ؟؟


- بله ببخشید ... 😔


- خواهش میکنم حالا 😊

ممنون ، خیلی خوشگله ...

فقط داره دیرم میشه

ممکنه بابام توبیخم کنه

دیگه باید برم


- چقدر زود 😞

باشه عزیزدلم ...

کاش حداقل ماشین نمیاوردی ، خودم میرسوندمت ...


- نه ممنون

زحمتت نمیدم ...

بابت امشب ممنونم

خداحافظ 👋


- من از تو ممنونم که اومدی خانومی ...

دوستت دارم ترنم ...

خداحافظ گل من 👋💋


از پیش عرشیا که برگشتم حالم خوب بود ، چند روزی شارژ بودم ...


تا اینکه رفتم سراغ دفترچم ...


"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۲۶۶۵
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی