رمان او را - قسمت هشتاد و هفتم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت هشتاد و هفتم

  • AMIR 181
  • شنبه ۲۸ مهر ۹۷
  • ۲۲:۲۵

🔹 #او_را ... (۸۷)



کم کم هوا داشت روشن میشد !

اما هنوز داشتم میخوندم .

اونقدر مغزم پر از سوال بود که هرچی میخوندم ، کم بود !!


آرزوهایی که هیچوقت بهشون نرسیده بودم 😢

چیزایی که دوست داشتم اما نداشتم

شرایطی که من رو تو فشار قرار بده تا رشد کنم و بزرگ بشم

برنامه ریزی هایی که به هم میخورد

و خلاصه تلخی دنیا ...


این همون واقعیتی بود که اون شب راجع بهش تو اون جلسه ، شنیده بودم !


همون واقعیتی که اگر بپذیری ، افسرده نمیشی !!


ناخودآگاه مغزم شروع به مقایسه کرد !

مقایسه ی این حرف‌ها با حرف‌های مرجان !



قبول رنج ، تلاش ، رسیدن به لذت و آرامش دائمی ؛


فرار از رنج ، قبول پوچی ، رسیدن به لذت و آرامش چند ساعته !!



حرف‌های هردوشون منطقی به نظر میومد

اما حرف مرجان حالم رو بد میکرد !


یاد روزایی افتادم که همه جوره میخواستم از منطقی که مرجان به کار برده بود ، فرار کنم

و آخرش با حقارت تسلیم شدم و زندگیم از قبل هم تلخ‌تر شد !!


نفسمو دادم بیرون

می‌ارزید یه بارم حرف های اون رو که خودش غرق تو آرامش بود ، قبول کنم

حداقل یه مدت امتحانی !


خودکارم رو برداشتم و آخر صفحه نوشتم : قبول!! 💯


نور خورشید خودش رو از لابه لای پرده ، به اتاقم رسوند

خواب کم کم داشت میومد سراغم .

رو تختم خزیدم و طبق عادت بالشم رو بغل کردم ... 😴



دم ظهر بود که چشمام رو باز کردم

از گرسنگی شکمم رو گرفتم و رفتم بیرون .


از بوی قشنگی که تو خونه پیچیده بود فهمیدم که شهناز خانوم اومده !


هروقت که میومد لااقل سه چهار مدل غذای سنتی درست میکرد و میذاشت تو یخچال 😋


شهناز خانوم تنها کسی بود که بابا بهش اعتماد داشت و اجازه میداد برای تمیز کردن خونه بیاد .


بعد از خوردن سوپ خوشمزه ای که بوش خونه رو برداشته بود ، به اتاقم برگشتم .


سه شنبه بود

دلم میخواست یک بار دیگه هم به اون جلسه برم.

فضای دلنشینی داشت ...❣

البته باید خیلی زود برمیگشتم که دوباره مجبور نشم تهدیدهای بابا رو بشنوم ! 😒


چند ساعتی وقت داشتم . نشستم پشت میز و دفترچه رو باز کردم 📖



"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۳۷۹۹
  • فاطمه زهرا
    عرشیا چی شد خبری ازش نیست
    سلام
    عرشیا فقط توی قسمت‌های قبلی بود
    و دوباره وارد داستان نمیشه

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی