رمان او را - قسمت صد و شانزدهم :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت صد و شانزدهم

  • AMIR 181
  • دوشنبه ۷ آبان ۹۷
  • ۲۲:۰۶

🔹#او_را... (۱۱۶)



سوار ماشین شدم ، اما روشنش نکردم. هنوز داشتم به حرف های زهرا فکر میکردم!


من وارد یه جنگ شده بودم ...


یه چیزی تو وجودم داشت دست و پا میزد که "این یکی دیگه نه!" و مغزم فرمان صادر میکرد که "به هدفت فکر کن! به برنامه ای که باید طبق اون پیش بری تا رشد کنی!" 


من وارد یه جنگ شده بودم.


جنگی که تمامش برام تازگی داشت!


جنگی که معنی تمام علاقه هام رو عوض کرده بود و حالا داشت زور میزد که بهم بفهمونه معنی رشد و پیشرفت رو هم تا به حال اشتباه گرفته بودم!


من وارد یه جنگ شده بودم ...


جنگی که هر دو طرفش تو وجود خودم بود! و برای پیروزی هر کدوم این خود ها ، باید اون یکی رو شکست میدادم!


جنگ سختی بود اما خودم هم میدونستم تمام پز من به اینه که لجباز و گوش به حرف دلم نیستم!


هرچند خودمم میدونستم همیشه اینجوری نیست و خیلی وقتا جلوی دلم وا دادم اما همیشه دلم میخواست بخاطر کلاسش هم که شده، عقلانی رفتار کنم!


دلم بابت اینکه دوباره داشت زیر پای عقل و منطق له میشد ، غرغر میکرد و سعی داشت پشیمونم کنه .

نمیدونستم چیکارش کنم!

فقط زیرلب گفتم "خفه شو که تا الانم هرچی کشیدم ، از دست تو بوده!" 


و راه افتادم سمت امامزاده صالح(علیه السلام)


عاشق بازار قدیمی تجریش بودم .

تو کوچه های باریکش پی یه مغازه میگشتم و هر از گاهی ، جلوی مغازه های مختلف نگاهم به ویترین ها گره میخورد .


تا اینکه بالاخره پیداش کردم ...

یه خانم تقریبا میانسال پشت میز نشسته بود که با ورودم ،با لبخند بلند شد بهم خوش‌آمد گفت .

با مهربونی لبخندش رو پس دادم و تشکر کردم .


وسط اون همه چادر مشکی گم شده بودم که به دادم رسید!


- چه مدلی میخوای عزیزم؟


با خجالت گفتم


- نمیدونم. قشنگ باشه دیگه!!


- خب از کدوم اینا بیشتر خوشت میاد؟!


- نمیدونم واقعاً! به نظر شما کدوم بهتره؟


رفت سمت یه گوشه ی مغازه


- به نظر من این دوتا خیلی خوبه!


رفتم جلو

راست میگفت.

به‌نظرم خیلی شیک و قشنگ بودن!


یکیشون رو انتخاب کردم.



"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۳۷۰۱
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی