رمان او را - قسمت اول :: از جنس خاک

از جنس خاک

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَکُمْ مِنْ تُرابٍ

رمان او را - قسمت اول

  • AMIR 181
  • جمعه ۳۰ شهریور ۹۷
  • ۱۸:۱۴

بسم رب المهدی...💕



💟فصل اول💟

🔷 #او_را ... (۱)


☀️ سنگینی نور خورشید، 

مجبورم کرد چشمام رو باز کنم. 

هنوز سرم درد میکرد.

پتو رو تا بالای سرم کشیدم و دوباره به زیرش خزیدم.


💤 چشمام دوباره گرم خواب میشدن که این بار صدای در 

و به دنبالش قربون صدقه های مامانه که خواب رو از سرم بیرون کشید.


- ترنم...مامان جان بهتری؟

دیشب اومدم بالاسرت تب داشتی، باز الان تبت یکم پایین اومده. 

چندبار آخه بهت بگم شب موقع خواب،پنجره ی اتاقتو باز نذار!!

اونم تو این هوا ❄️

خوابتم که سنگین 😴

طوفانم بیاد بیدار نمیشی!!

میبینی که وقت مریض داری ندارم،

هزار تا کار ریخته رو سرم...


- مامان جونم ، بهترم. شما هم یکم کمتر غر غر کنی ، سر دردم هم خوب میشه!


مامان اخمی کرد و با دلخوری به سمت در رفت،


- منو نگا که الکی واسه تو دل میسوزونم ...

پاشو بیا صبحونتو بخور،یکم به درسات برس.

من دارم میرم مطب

ناهارتم سر ظهر گرم کن بخور.

اگه بهتر نشدی عصر حتماً برو دکتر،

مثل بچه ها می مونی ، همش من باید بگم این کارو بکن ، اون کارو نکن.

خداحافظ


 با مردمک چشم، مامان رو بدرقه کردم و وقتی خیالم از رفتنش راحت شد ،

دوباره به تخت خواب گرم و نرمم پناه بردم .



🔹بار سوم که چشم باز کردم،

دیگه ظهر رو هم گذشته بود.

دلم میخواست باز بخوابم اما ضعف و گرسنگی امونم نمیداد.


از اتاق بیرون رفتم و به آشپزخونه پناه بردم ...


"محدثه افشاری"

  • نمایش : ۱۰۸۳۶
  • الهام
    ببخشید میشع من بیام کمکتون برای ارسال رمان؟
    سلام
    رمان خاصی دارید برای ارسال؟
    ستی
    لطفا رمان جالبی مثل او را یا رویای نیمه شب بزارید مرسی☻︎
    سلام
    رمان رویای نیمه شب آقای سالاری منظورتونه؟
    کامل نخوندم ... یکم خشکه
    و جذابیت اورا رو نداره
    ولی قابل قبوله
    اگر رمان خوب دیگه ای میشناسید معرفی کنید
    مرجان
    من حودم قبلا این کتاب رو داشتم واقعا جالبه
    لعیا
    عالی ولی فصل دوم چی؟؟؟؟؟؟؟
    من دارم دیوونه میشم
    zar
    به شدت مزخرف
    اصلا معلوم نیست سایت چه طوریه
    نمیشه رمانو خوند
    صفحه اول و اخر معلوم نیست
    شم ره یک رومیزنى فصل اخر میاد
    صفحات از اخر به اولن
    مزخرفا😑
    سلام
    ترتیب مطالب بر اساس زمان ارسال هستش
    لطفا گیر ندید 
    مرسی اه 😐
    فاطمه
    من خیلی این رمان رودوس دارم فصل دومش هنوزنیومده؟
    سلام
    نه 
    نویسنده حدود یک‌سال پیش داشت فصل‌دوم رو می‌نوشت ولی هنوز خبری نیست

    آتنا
    عالی بود داستان بقیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی